• WELCOME TO ORADEA AIRPORT

    WELCOME TO ORADEA AIRPORT

  • TAROM

    TAROM

  • Măsuri de prevenție COVID-19

    În contextul actual, la nivelul Aeroportului Oradea au fost planificate măsuri de natură tehnico-logistice și operaționale necesare care trebuie instituite pentru reducerea riscului contaminării cu virusul COVID-19.

    În acest sens, la reluarea zborurilor pe Aeroportul Oradea, adresăm pasagerilor rugămintea de a respecta următoarele măsuri:

    • Prezentarea la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte ora programată pentru decolare;
    • Obligația de a purta mască de protecție în interiorul aeroportului;
    • Obligația de a urma procedura de scanare a temperaturii după intrarea în terminal pentru a preveni accesul oricărui pasager suspect de infecția cu COVID-19;
    • Respectarea fluxului de deplasare demarcat prin culoarele tendi-flex pe traseul de la intrarea în terminal, ghișeele de check-in și zona de așteptare pentru efectuarea controlului accesului păstrând distanța fizică de 1,5 m față de cei din jur;
    • Recomandăm utilizarea dispenserelor cu soluții dezinfectante amplasate pe întreg fluxul de pasageri plecări/sosiri;
    • Este interzis accesul aparținătorilor în zona publică a terminalului;
    • Respectarea instrucțiunilor transmise, atât prin mijloacele audio, prin panourile afișate în terminal, cât și de către personalul aeroportuar.
  • A TAROM légitársaság a következő járatokat inditja a Nagyváradi Nemzetközi Repülőtérről:

    • Nagyvárad - Bukarest: Hétfőn, Kedden, Szerdán, Csütörtökön, Pénteken és Vasárnaponként

    Jegyfoglalásért illetve bővebb információkért kattintson a www.tarom.ro– ra vagy forduljon bizalommal a kijelölt utazási irodákhoz.

    Előnyös bármilyen célállomásra!

Semnarea contractului de prestări servicii de consultanţă în domeniul managementului pentru implementarea proiectului "Extindere şi modernizare suprafeţe aeroportuare la Aeroportul Oradea"

La data de 21 iulie 2014, R.A. Aeroportul Oradea, în calitate de Achizitor, şi S.C. FIP Consulting S.R.L. Oneşti, în calitate de Prestator, au semnat la sediul regiei, contractul de prestări servicii de consultanţă în managementul proiectului "Extindere şi modernizare suprafeţe aeroportuare la Aeroportul Oradea".

Acest proiect a fost aprobat în cadrul Programului Operaţional Sectorial "Transport" 2007-2013, Axa Prioritară 2 "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în afara axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport", Domeniul Major de Intervenţie 2.4 " Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii de transport aerian".

Obiectivele specifice ale contractului de consultanţă în managementul proiectului sunt următoarele:

Acordarea de sprijin managerial calificat Unităţii de Implementare a Proiectului din cadrul R.A. Aeroportul Oradea pentru implementarea cu succes a acestuia şi în conformitate cu prevederile Contractului de Finanţare;

Asigurarea unei bune vizibilităţi a proiectului;

Promovarea sprijinului Uniunii Europene pentru realizarea proiectului.

Contractul are o valoare totală de 46.429,24 lei, la care se adaugă 11.143,02 lei, reprezentând T.V.A.

Durata contractului este de 19 luni, începând cu data emiterii ordinului de începere al activităţilor, putând suferi modificări, în funcţie de durata efectivă de realizare a proiectului.

Persoane de contact:
Gheorghe Pasc – Director General, R.A. Aeroportul Oradea,
Marian Ghitea – Manager Proiect, R.A. Aeroportul Oradea,
Monica Musca – Ofiţer pentru publicitate, R.A. Aeroportul Oradea
Fax: 0259/455.641; e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Comunicatul de presă oficial


ACI Europe

Nagyváradi Nemzetközi Repülőtér

Cím: Aradi Út 80
Telefon: +40 259 416 082 | +40 259 413 951
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kövess minket

Copyright © . Minden jog fenntartva Nagyváradi Repülőtérről. Web Hosting & Design by Weblike PRO | Proper Marketing-Events